Zadnje novosti

Novi 2020 Harley–Davidson® Reflex™ Defensive Rider Systems

Novi 2020 Harley–Davidson<sup>®</sup> Reflex™ Defensive Rider Systems

Novi 2020 Harley–Davidson® Reflex™ Defence Rider Systems je nova zbirka vrhunske tehnologije, ki je zasnovana tako, da med pospeševanjem, pojemkom in zaviranjem ustreza zmogljivosti motorjev in razpoložljivim oprijemom, tako da lahko samozavestno vozite po odprti cesti.

RDRS je standarda oprema za vse 2020 modele LiveWire™, CVO™, Police, Trike (za trike je specifični RDRS) in opcijsko za vse modele Touring, z izjemo Electra Glide® Standard.

  • Elektronsko povezano zaviranje, izboljšano v ovinkih – ostanite v popolni simetriji z dodajanjem zaviranja na obeh kolesih, bodisi z ročico ali stopalko.
  • Zavorni sistem proti blokiranju koles v ovinkih – zasnovan za brezskrbnost, sistem ABS bo blokiranje koles med zaviranjem postavil v preteklost in vam omogočil popoln nadzor nad cesto.
  • Sistem za uravnavanje zdrsa in prekomernega pospeševanja – ostanite osredotočeni na spolzkem cestišču s tehnologijo, ki preprečuje zdrs zadnjega kolesa in izgublja oprijem med pospeševanjem.
  • Nadzor zadrževanja vozila – odpravite se navzgor s katere koli vzpetine, mostu ali dovoza z zavornim sistemom, ki preprečuje, da bi drseli nazaj.
  • Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah – bodite pozorni, ko tlak v pnevmatikah postane prenizek, da boste lahko nadaljevali pot bolj pozorno. (Samo Touring modeli.)

Več o RDRS si oglejte v video.

Izjava o omejitvi odgovornosti

Razpoložljivi oprijem je določen s količnikom cesta / pnevmatika. Funkcije RDRS na motornih kolesih lahko prilagodijo samo zavorni tlak ali navor pogonskega sklopa, da preprečijo prekomerno odstopanje od optimalnega oprijema. Ta tehnologija nima možnosti za povečanje oprijema ali za posredovanje, kadar voznik  ni pravočasno zaviral ali dodal plin (npr. Zaviranje skozi ovinek z aktivirano sklopko). Funkcije RDRS na motornih kolesih ne morejo neposredno vplivati na smer vozila. To je ključna razlika med motorjem z RDRS in nadzorom stabilnosti v avtomobilih. Voznik je na koncu odgovoren za hitrost, upravljanje in popravki med samo vožnjo.